Değişim ve İade Politikası
DEĞİŞİM VE İADE POLİTİKASI
MADDE 1 - CAYMA HAKKI
ALICI, satın aldığı ürünün kendisine veya belirttiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde cayma hakkını kullanabilir.
Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya yazılı olarak (e-posta: bvy@atlaseurasia.com.tr) veya telefonla (+90 538 205 25 04) bildirimde bulunulması ve ürünün ambalajının ve içeriğinin denenirken hasar görmemiş olması şarttır.
Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürüne ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur.
Cayma hakkına ilişkin bildirimin ve iade edilen ürünlerin ulaşmasını takip eden 5 (beş) iş günü içerisinde iade alınan ürünün iade uygunluğu kontrol edilir ve kontrol sağlandıktan sonra 15 (on beş) iş günü içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir.
Fatura aslı gönderilmezse, ALICI'ya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeniyle iade edilen ürünün teslimat bedeli ALICI tarafından karşılanır.
MADDE 2 - CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI ÜRÜNLER
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünlerde cayma hakkının kullanılabilmesi için ürünün bozulmamış ve kullanılmamış olması şartı bulunmaktadır.
MADDE 3 - TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
ALICI, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde, kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır.
Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI'dan talep edebilir ve her koşulda ALICI, borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI'nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.
MADDE 4 - YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, T.C. Ticaret Bakanlığı'nca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Tüketici Mahkemesi bulunmayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
GENEL KOŞULLAR
-
www.beautyvoice.com.tr üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
-
ALICI'lar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
-
Ürün sevkiyat masrafları aksi belirtilmedikçe ALICI'ya aittir.
-
Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydıyla, ALICI'nın belirttiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmezse, ALICI sözleşmeyi sona erdirebilir.
-
Satın alınan ürünün hatalı veya ayıplı olması durumunda, teslimattan itibaren 14 gün içinde ilgili ürün SATICI'ya gönderilebilir. Bu takdirde, teslimat giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.